Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2014 14:07 - Тя е там
Автор: voshtanski1111215304 Категория: Поезия   
Прочетен: 938 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.04.2014 16:13


 Тя е там

Дирижирам си сам на себе си, като махало от викториански часовник, а тя е там и свири в друга тоналност, която не съм чувал. Възможно ли е да съм толкова глух диригент?
Тя е там и свири  със светлините на дъгата, а пее като хор от ангели с акомпанимент от щурци. 

Какво ли е да ти извикат, ей, светът е пълен с „кимвали що дрънкат”, но тя не е, защото тя е там, послушай я малко! Не я подминавай и подценявай, защото тя е арфата на  Херувима, която свири във всички ладове на мажора, о, да по-забавно е от „Пицикато полка”, а пеейки минор, наистина, по-красиво е  от „Тристан и Изолда”! Ах, да, наистина! [1]

 Какво ли е да ти кажат, че школата ти е остаряла, а не си научил нищо „ново под слънцето”, Еклесиасте! Срам ме е, да!

Дали да я попитам, колко ще ми струва да съм там и да хапна, пийна и да си почина, където е там? Звуча като гостоприемник на кръвна група нула плюс, а е добре да съм гостопредавалник със сладолед!

Кралят ме предупреди, да бъда внимателен с това Създание от звездите, защото ще получа подаръците на Победения и ще се удавя в сълзите си. [2]

 Буквите в мелодията на гласа и са подредени по морз, а съдържанието, което дават, са обсипани изобилно с  менделеев – един преобладава, любов.

Лекарство е да се вглеждаш в нея. Тя е там, води те към вечнозеленото време на спокойствието, но има и виенско колело на смеха. Хах! Песни, смях, но и малко сълзи, защо пък не! Тя е там, прегръща истински и те целува![3]

 

П.с: Билетите за там са изчерпани, а и пари нямам, ако има! Как да стигна до там? Тя е там и те омагьосва; пренасяте към себе си – само, ако те пожелае – с уханието на вятърните си коси.[4]




                                                                                  Автор: voshtanski1111215304

[1] Шифър за права над текста

 

[2] пак шифър

 

[3] същото

[4] и като останалите 3




Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: voshtanski1111215304
Категория: Поезия
Прочетен: 33859
Постинги: 22
Коментари: 3
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031