Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2014 23:41 - Моментът на идентифицирането
Автор: voshtanski1111215304 Категория: Поезия   
Прочетен: 1025 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.09.2014 01:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Моментът на идентифицирането

Констатацията, която ми даваш по отношение на това, че Бог НЕ прави грешки е абсолют сама по себе си, в която осезаемо се вижда почерка на един човек, който търси Истината, търси себе си, чрез Истината, търси да открие все повече истинския Път към Вярата, която ще му даде утеха на душата и тялото, за която могат да му завидят на първо място измерението наречено зло с техните изтънчени представители - без да ги споменавам, тъй като в тях има творческа сила (зла) и едно евентуално  изказване на заглавията им може да доведе до духовно и психо-соматично разтройство! На второ място, хората, които претендират, че обичат другите хора, а те са: себелюбци, сребролюбци и всякакъв второразреден вид любци, които се идентифицират с преходността на видимото, за което рано или късно ще си платят с и за наивността си! За тях ми е болно и често пъти ми се плаче, понеже са повярвали, че тяхната мъдрост и познание е единствената и абсолютна единица за схващане на света и всичко в него, около него и отвъд него! Едно “Sancta simplicitas” не би помогнало, защото някои от тях съзнателно са включили програма за самоунищожение, а другите са водени за носа, ушите, очите и други органи със специфични звания, които борави генекологията и андрологията. А целта е същата като при самоунищожението,  да са завинаги забравени, сякаш никога не са съществували, тоест отиват в най-скъпия курорт наречен НЕБИТИЕ! И никой няма да им е виновен, защото те сами ще го осъзнаят и признаят като неоспорим факт, когато им бъде разяснено от Когото трябва, тъй като на лъжата краката винаги се оплитат, а не че са къси!

 

Отговорът на първия ми въпрос, който давам, знаеш, не натрапвам мнението си, а просто изказвам това, в което аз вярвам и това, което аз разказвам, защото беше такова неумолимото ти желание – който има „уши” нека слуша, който има „очи” , нека види, това което трябва да види или чуе!

Доводът, че постоянно Го обиждаш е несъстоятелен, тъй като си ограничен във времето и пространството (спиш, ядеш, анимираш, реанимираш, учиш, общуваш и в даден момент ще умреш) и не ти дава правото 100% , 24 часа в денонощието да Го обиждаш, защото си ограничен да правиш зло, както и добро, колкото и да не ти харесва това! За което аз умирам от кеф, иначе щеше тук на Земята да е пълна анархия в центрофуга от злини, които  безконечно се въплъщават във все по-извратени, видоизменени, видоизкривени, уродливи и нелицеприятни форми! А що се отнася до малкото време, което си подарил за себе си да Го обиждаш, като Му навираш мухлясалата си ценностна система, в която забъркваш други хора, понеже това е задължително като доктрина на злото, мога да ти отговоря следното: човекът откакто се е отказал от себе си, респективно от идентичността си – Твореца на видимото и невидимото, то той е в  непрекъснат (или почти непрекъснат) процес на отрицание и бунт на всичко, което не му харесва лично на него, например: хората, които знаят повече от мен, хората, които имат повече материални придобивки от мен, хората, които са по-красиви от мен ( всичко това е относително!!! и подлежи на сериозна теологично-психологично-философска ревизия) ! Защо? Защото аз съм с еди-каква си представа за нещата или хората, която е в разрез с представата(вяра, привички, ценности и т.н.) на другите. Но това приятелю е вторичен отговор, а първичния е (фундаментален за един теист), защото не схваща( схващаш, схващаме) Него, не полагам (полагаш, полагаме) достатъчно усилия да Го обичам (обичаш, обичаме) - резултатът да обичам повече хората -  и понеже не можем (можеш, мога) да си го изкараме (изкараш, изкарам) на Него, то го правим (правиш, правя) на Неговите творения, каквито и да са те, включително и хората! Бих се изразил като св. Йоан …”тук е нужно търпението на светиите…”, за да се придобие нужната мъдрост, от която ще бъдеш задоволен по тези въпроси, но няма да си задоволен в следващия етап на личностното ти развитие, който ще е още по-сложен и труден за осъзнаване – схемата ще бъде същата, знаеш каква, да не ставам безобразно и жлъчно многословен!

Въпросът, който идва в последователността на тази ти диалектика е, че нали са създадени от Него. Отговорът ми е, да, създал ги е! И то със свободен избор (относително свободна воля)! Ако твоят моментен избор е в това да си сготвиш „тюрлю-гювеч” от някой човек, то ще е, защото правиш грешката да съдиш човека от постъпката му, която е изплетена от неговата представа (възгледи, светоглед и т.н.) за нещата как да са! Тоест съзнанието е добре да се възпитава в Пътя как да се разграничава човекът като такъв, от  неговите постъпки, защото човекът е ценност, не просто неповторим, а ценност, защото и маймуните са неповторими и папагалите всеки според вида си е неповторим, но човекът е ценност, за която аз и ти, и други сме осведомени от Ценността на ценностите, че това е така и не съм заинтересован от ничие мнение - което да ме сформира като личност - на натуралисти-материалисти с подклан еволюционисти, които дрънкат, че сме плод на неумолимата случайност на някакъв закон. Ако това е вярно (А ТО НЕ Е, защото ми любимо да се заяждам с тях, чрез гадните въпроси на „Теологията” – ха-ха-ха !!!), то аз ще побързам да влезна в психиатрията и честотата на вероятността да си тегля въжето  или каквото има там е твърде висока!

Приятелю, това, което ти писах е крайно недостатъчно, тъй като имам недостиг на слово, чрез което да опиша светогледа такъв, какъвто аз го разбирам и вярвам! Работя усърдно да е във непрекъснат процес на обновяване! Знам, че ще ми простиш, защото не просто знам, че ме обичаш, а защото усещам със сетивата си, че това е така! Надявам се, поне малко да съм проявил същото, въпреки, че имаше, по горе, доста жлъчни слова към теб, които е редно да се споменат, тъй като си вкара таралеж в гащите да ме молиш затова! Вярвам, че  дори и в пропуска, който със сигурност ще откриеш на това четиво, ще успееш да съзреш думите между редовете! Обичам те, защото си ти и ми беше подарен в живота ми, за което мога само да плача от радост към Него и да ти си радвам на теб!

Не на последно място: " КОЛ ХА НЕШАМА ИАТ ХАЛЕЛЯ, ХАЛЕЛУЯ!” – това лично ще ти се преведе, тъй като е само кирилизирано!               

                                                             автор: voshtanski1111215304




Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: voshtanski1111215304
Категория: Поезия
Прочетен: 34012
Постинги: 22
Коментари: 3
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930