Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2014 12:52 - Десетте слова на Вечерницата за днес
Автор: voshtanski1111215304 Категория: Поезия   
Прочетен: 660 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.03.2014 15:05


Десетте слова на Вечерницата за днес:

Авалон, мрежа, суахили, любов, джинджифил, път, ендорфин, огърлица, новина, вода

 

Вчера четох новини във водата. А, там какво СПА имаше! Невероятно беше! Малко джинджифил и малко любов. Няма нужда от превод, тъй като суалихи ще ми е почти задоволителен път, който ще извървява по пъпките на огърлицата, нали така, Вечернице![1]

Вчера ядох ябълки сорт „Авалон” и си представях, че това е новата мрежа на вечното пробудено от временното заспало, което ще имам завинаги Там, където ще мога да ям без проблеми ябълката на безвремието, Там където няма да имам нужда от ендорфин, за да претъпява лудостта ми, нали така, Agnus Dei!

Вчера получих любов от цветовете на дъгата до буквите на разпятието, а каква музика беше това – не чувана, не виждана, не изсвирена, не разбрана, не  желана е отчасти от всекидневний път, нали така, Ветрокоске![2]

Вчера пих вода от извора на Дървото на живота, а днес то е изпарено в атомосферата, защото мрежата и лепкавите хватки на г-н Осъден ми ги откраднаха. Слава Богу, има дълбок корен от джинджифил извън атмосферата, извън зримото и възстановява усмивките в очите, любовта в ръцете и нозете, песента на раковините – полифония на настръхването, нали така, Белий Гълъб!

Вчера ми се показа Пътя, който ме пожела, за да му засадя гора от смокини, форми, банани, портокали, кокос, а в средата и лимончета! Не искам да те асфалтирам, Ти си  хубав и така, Ти си плодородния полумесец на живота ми! Имам работа на полето, а се занимавам да разглеждам картинките на маймунките, които искат кокос, портокали, банани, форми, смокини, но отказват лимончетата, нали така, Пъте!

Вчера сложих огърлицата за бронещит от тамплиер.[3] Самочувствието на времето ме вдъхновява! Ще браня Любовта, ще браня Писаното, ще браня доктрината за Истината, ще браня сътвореното от Истината и Любовта и Писаното!

Вчера Хладилника на мрамора ми предложи ендорфин, а преди това ме изкуши да изгася  Камината. Ужасен е! Няма да стане така, както го мислиш - ще кървя, ще плача, ще ридая, ще се разлагам, ще се влача като кал, но няма да ти позволя да си играеш с тях и с мен, защото „КАДОШ, КАДОШ, КАДОШ АДУНАЙ ЕЛОХИМ ЦЕВА ОТ[4]” е с мен, знам че е така!

Вчера написах писмо до Водата. Питах я кога, къде, как, защо. А тя ми каза: - Ще чуеш глас от много води, за да ти се изясни Откровението, а дотогава сънувай към мен и действай, защото времето ще настъпи внезапно!

Вчера ми се каза, че суахили не е достатъчен за вълнение и разкош. Необходимо е да видиш там, където едновременно се мисли, говори, усмихва, пее, свири, рисува, украсява, танцува, лети, плува от Един Единствен! Искам и аз мамо, искам да се науча поне на половината и да ги правя едновременно!

Вчера претеглих везните на новините. Бяха разнообразни и разнородни – отчасти ендорфинови, отчасти питателни. Искам да са разнообразни единствено и само в благодатта на Любимия!

Автор: voshtanski1111215304

 

 

 



[1] Шифър за права над текста

[2] Пак така

[3] Същото

[4] Пак така

   



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: voshtanski1111215304
Категория: Поезия
Прочетен: 34116
Постинги: 22
Коментари: 3
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930